niedziela, 2 kwietnia 2017

Dla blondynki i dla brunetki i niedzielny spacer..

Witam!!
Sezon komunijny w pełni, dlatego ponownie przychodzę do Was z propozycjami pamiątek dla...brunetki i dla blondynki. Zapraszam!

Ręcznie malowany stempelek ostatnio należy do moich ulubionych, gdyż właśnie teraz, w okresie przed komunijnym sięgam  po niego niezwykle często. To właśnie on dodaje szczyptę zainteresowania, czyniąc kartkę niezwykle urokliwą i niespotykaną.
Ostatnio miałam okazję wykonania dwóch, prawie bliźniaczych kartek- pamiątek dla blondynki i dla brunetki.  Obejrzyjcie zdjęcia.







W moim malowniczym mieście dzisiaj wiosna, a właściwie lato. Niedzielny spacer  bulwarami wiślanymi zaowocował...kilkoma migawkami. Kto chętny na wycieczkę po Krakowie, to zapraszam!!!








I jeszcze na koniec..Nie trzeba jechać daleko w Tatry aby zobaczyć krokusy...U mnie też są...:)


Udanego tygodnia i do zobaczenia na Waszych blogach!!

10 komentarzy:

  1. Kasiu... karteczka cudna, ale jeszcze piękniejszy mój ukochany Kraków... uwielbiam te miejsca, które uchwyciłaś na fotografiach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te stempelki w Twoim wydaniu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki bardzo ładne, zresztą Ty tylko takie robisz :). Piękną pogodę miałaś na spacerze po moim ulubionym Krakowie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki na pewno będą uroczą pamiątką. :) Tak właśnie zastanawiamy się z Ukochanym czy nie wybrać się na weekendową wycieczkę do Krakowa... z Warszawy Dragon szybko śmiga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia! Ja dzisiejsze popołudnie też spędziłam spacerując wokół Wawelu i kto wie, być może nieświadomie minęłyśmy się w drodze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, przeurocze pamiątki dla blondynki i brunetki ;) Spacery uwielbiam, choć po ostatniej chorobie mało wychodzę z domu :/ Serdeczności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, troszkę mnie tu nie było, a Ty wiele pięknych prac stworzyłaś :-)
    Przecudnie pokolorowany stempelek i urocze pamiątki.
    Zachwyciły mnie też kartki z gniazdkiem i słomeczkami - ciekawy i oryginalny pomysł!
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pamiątki!! Stempelek jest naprawdę super!
    A wycieczka po Krakowie wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasieńko, kartki prześliczne, ale u Ciebie nie widziałam jeszcze takich, które by nie chwytały za serce.
    Cudny spacer. Ja muszę poczekać na taki do wakacji:)
    Uściski serdeczne<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki :)Prześliczne zdjęcia- bardzo lubię krokusy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)